Handelsbetingelser

Persondatapolitik

Når du bestiller varer på Pure Lime shoppen, registrerer vi dit navn og din adresse i vores system, så vi kan sende din bestilling. Når der indsamles personoplysninger fra Pure Lime  shoppen, sikrer vi, at det altid sker ved samtykke, således at du altid er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Vi opbevarer dine oplysninger, indtil du beder os om andet. Hvis du ikke ønsker at være kunde hos os mere, og ikke længere har lyst til at modtage nyhedsbreve, kan du give os besked på e-mail til info@purelimebackup.dk eller ringe til vores kundeservice på 70222128 .

Vi videregiver ikke dine personlige oplysninger til tredje part, herunder andre virksomheder. Ledelsen og kundeservice har adgang til de oplysninger, der registreres om dig. Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. 

Vi videregiver kun kundeoplysninger via krypteret forbindelser. Som registreret hos Pure Lime har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven. Henvendelse i forbindelse hermed rettes til Shopsolution via e-mail info@shopsolution.dk. 


E-mail nyhedsbreve:

Ved tilmelding til nyhedsbrev accepterer du at modtage e-mail fra Pure Lime, vedr nyhedsbreve, forladt kurv og info om at varer igen er på lager.   

Du kan altid framelde dig nyhedsbrevet ved at klikke på linket i hvert enkelt nyhedsbrev eller sende en mail til info@purelimebackup.dk eller ringe til vores kundeservice på tlf 70222128

Vi videresælger ikke din mail til tredje part.

 

 

Betaling

Betalingskort - Vi modtager betaling med Visa og Mastercard. Betalingen vil først blive trukket fra din konto, når varen afsendes fra vores lager.

Varer jeg har modtaget er i mellemtiden sat ned. Hvad gør jeg?

Vi har løbende kampagner, hvor vi nedsætter vores produkter i en bestemt tidsperiode. Desværre kan vi ikke tilbyde at kompensere dig. Du har dog altid mulighed for at benytte fortrydelsesfristen indenfor 14 dage (se afsnit om returnering).

 

Er det sikkert at handle på www.purelimebackup.dk?


Du kan føle dig helt sikker, når du handler på vores webshop. Vi krypterer nemlig alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med Stripe. PureLime forbeholder sig dog retten til at få købsbeløbet overført via bankoverførsel til Nordea. Vi videregiver aldrig dine personlige oplysninger til andre med mindre, du har givet os tilladelse hertil. Så du kan altså handle trygt på www.purelimebackup.dk

 

REKLAMATION

HVORDAN REKLAMERER JEG OVER EN VARE?   

 Når du handler hos Pure Lime har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen ombyttet eller pengene tilbage afhængigt af den konkrete situation. 

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. 

Når reklamationen er godkendt, krediteres varen på din faktura. Har du betalt med kreditkort, tilbagebetales beløbet til det anvendte kort. 

 

RETUNERING

Hvis du gerne ville returer din vare så venligst send os en mail på info@purelimebackup.dk. 

Derefter venligst send pakken til vores lager.

Adresse:

Løversysselvej 3c

7100, Vejle

Danmark

FORTRYDELSESFORMULAR  

Der er 14 dages fuld fortrydelsesret på alle varer. Fortrydelsesfristen løber fra den dag, du har modtaget varen eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag. 

Du kan fortryde købet ved blot at returnere varen indenfor 14 dage. Du kan også fortryde ved at give os besked om, at du fortryder dit køb inden 14 dage ved f.eks. at sende et brev eller en e-mail. Venligst vedlæg udfyldt returnota. Du modtager en mail når din ordre er behandlet, og pengene er refunderet til det betalingskort handlen er gennemført på.

Du må undersøge og evt. prøve varen som det vil være tilladt i en fysisk butik. Du hæfter kun for en evt. forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering af varen, end hvad der er nødvendig for at fastslå varens art, egenskaber og den måde som den fungerer på. Det betyder, at varen skal være ubrugt, med alle originale mærker påsat og varen må ikke være vasket. Er ovenstående betingelser ikke opfyldt, vil der være tilfælde hvor varen mister hele sin værdi, og man vil ikke være berettiget til at få penge tilbage (gælder ikke ved godkendte reklamationer). 

Returnerer du varen, sker dette for egen risiko. Send blot varen retur som pakke eller i prøvekuvert. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Husk at få en kvittering for tilbageforsendelsen. 

Når du fortryder, refunderer vi betalingen modtaget fra dig herunder eventuelle leveringsomkostninger. Vi tilbagebetaler beløbet uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget din meddelelse om fortrydelse. Vi kan dog tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varerne retur eller til du har fremsendt dokumentation for, at varerne er returneret. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion. Under alle omstændigheder pålægges du ingen former for gebyrer som følge af tilbagebetalingen.

HVAD GØR JEG, HVIS DER MANGLER EN VARE I PAKKEN?  

Venligst send en skriftlig information til os på info@purelimebackup.dk


PAKKEN ER BESKADIGET VED LEVERING. HVAD GØR JEG?   

Du skal nægte modtagelse af pakken. Er pakken leveret kontakt da kundeservise for fremsendelse af gratis returlabel. Ønsker du at få tilsendt en ny pakke kontakt da venligst også vores kundeservise.

Kontakt info er info@purelimebackup.dk


JEG HAR MODTAGET EN FORKERT VARE. HVAD GØR JEG?   

Skulle du have modtaget en pakkefejl, beklager vi naturligvis dette, og beder dig kontakte kundeservice mandag-fredag kl. 08.00 – 16.00 på tlf. 70222128 eller sende en mail til info@purelimebackup.dk